czwartek, 13 czerwca 2013

Odcinek 11 cz. 2 Teraz przyjaciele?


León: Violetta, wszystko dobrze?
Violetta: Yyy… W tej chwili tak.
León: A co? Co się dzieje?
Violetta: Nie nic. Wszystko ok.
León: Słuchaj, mam do Ciebie pytanie.
Violetta: No to słucham.
León: Podoba Ci się Tomas?
Violetta: Co się z wami wszystkimi dzieje?
León: Przepraszam. Nie chciałem Cie urazić.
Violetta: Zdaje się, że Tomas jest teraz z Twoją byłą. Więc nie ma znaczenia co ja do niego czuje.
León: Świetnie. To nie będę już o tym gadał. Mam pomysł. Chodźmy do knajpki. Znam fajne nowe miejsce przy rzece.
Violetta: Na razie bym wolała żebyśmy byli przyjaciółmi. Przyszłam tu taj grać na pianinie, a nie szukać chłopaka.
León: Rozumiem. Ale powiedziałaś „na razie” więc w przyszłości wrócę do tematu. Teraz przyjaciele?
(Uścisk ręki)
Violetta: Teraz przyjaciele.


Uff... Dobrze, że Viola powiedziała "na razie" ;) León misi ją naprawdę uważnie słuchać skoro to uchwycił ;*

1 komentarz: