czwartek, 13 czerwca 2013

Odcinke 16 cz. 2 Jak to zamknęły?


León: Gratulacje. Byłaś niesamowita.
Violetta: Dzięki. Chociaż czułam się trochę dziwnie.
León: Bardzo mi się podobało.
Violetta: Gregorio jest wymagający prawda?
León: Tak, ale myślę, że na bank się dostałaś. A poza tym masz coś w sobie. Wiesz o tym prawda?
Tomas: Violetta!
Violetta: Tomas?
Tomas: Twój pamiętnik i komórka.
Violetta: Dziękuje, ale…
León: Skąd to się u Ciebie wzięło?
Tomas: Zabrałem je Ludmile i Nati.
Violetta: Ludmile?
Tomas: Tak. Szukaliśmy Cię i nagle zobaczyliśmy jak Ludmiła i Nati rozmawiają  przez Twój telefon i to całe w skowronkach.
Violetta: Można wiedzieć skąd miałaś moje rzeczy?
Ludmiła: Kto? Ja?
Violetta: Tak ty. To na pewno Ty mnie zamknęłaś. Prawda?
Ludmiła: Ja?
Tomas: Zamknęły Cię?
León: Jak to zamknęły?
Violetta: To Ciebie słyszałam przez łoki-toki.
Ludmiła: Że co? Jakie łoki-toki? Co ona wygaduje?
Violetta: Wkręciły mnie, że ktoś się zatrzasnął w schowku na szczotki. Jak tam weszłam to same mnie tam wepchnęły.
Ludmiła: O tak. Popatrz jaki pech. Masz na to jakieś dowody? Nie. Bardzo nieładnie się zachowujesz Violetto. Oskarżasz mnie bez najmniejszych podstaw.
Violetta: Nie mam dowodów, ale obie dobrze wiemy o co chodzi.
Ludmiła: Tak. Chodzi o to, że cały czas próbujesz mnie oczerniać przed Tomasem. Właśnie o to Ci zawsze chodzi. Nie zaprzeczysz.
León: Chodźmy Violetta. Nie ma co tracić tu czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz